2012-02-24

Yogalek

Visst känns det som om saker liksom kommer i sjok? Just nu är det ett leksjok som sveper ner över mej. Igår var jag och yogade för en lärare som jag aldrig gått för tidigare. Det visade sej vara en väldigt lekfull lärare med förkärlek för bildspråk. Istället för att bara säga namnet på den asana (kroppsposition) vi skulle inta sa han saker som: "Och så breder vi ut våra stora vingar och flyger ut över havet!" Eller: "Och så blir vi den där lilla yogagubben igen!" Jag kunde inte låta bli att le och jag slogs av tanken: Vi leker yoga! Och jag tillät mej själv att leka yoga. För första gången kanske någonsin hade jag kul i yogasalen.

Behöver jag säga att det var ett helt underbart pass?

1 kommentar:

watch simpsons sa...

Beautiful attractive information is visible in this blog and the very good article are procession in this blog. This info is very helpful for me with my project time and trust you very much for using the valuable info in this blog.
http://www.zsimpsons.com/